Doprava po celé ČR na nás

Doprava po celé ČR na nás

Často kladené otázky

Zde jsou odpovědi na některé nejčastější otázky, které dostáváme od zákazníků. Pokud máte otázku, která zde není zodpovězena, kontaktujte nás a my vám rádi odpovíme.

Jak funguje Mujvit?

Co dělá Mujvit?

Mujvit vyrábí balíčky vitamínů na míru s 30 sáčky. Zákazník může získat doporučení na vitamíny pomocí dotazníku zaměřeného na životní styl nebo na základě krevních testů.

Jak mohu začít?

Doporučujeme, aby každý zákazník začal tím, že absolvuje náš dotazník. Stačí odpovědět na několik otázek týkajících se vaší stravy a životního stylu a my vám doporučíme vitamíny (v sekci ZAČÍT KONZULTACÍ). Pro nejnáročnější zákazníky doporučujeme začít krevními testy. Pokud již víte, jaké vitamíny a doplňky byste chtěli užívat, můžete si prohlédnout naše produkty a sestavit svůj balíček na míru (v sekci SESTAVIT VITAMÍNY NA MÍRU).

Kolik stojí balíček vitamínů?

Vše je vyráběné na míru, tudíž je i cena. Záleží na počtu produktů ve vašem balíčku. Minimální výše objednávky je 449,- Kč. Ceny jednotlivých produktů naleznete na stránce SESTAVIT VITAMÍNY NA MÍRU. Poštovné je zdarma.

Kolik mi přijde sáčků v balíčku?

Každé balení obsahuje 30 sáčků, jeden sáček na jeden den. Každý sáček obsahuje všechny objednané vitamíny. Vitamíny jsou určeny k užívání podle potřeby v závislosti na vašem životním stylu. Jakmile se blížíte ke konci balíčku, můžete si objednat znovu nový balíček, popřípadě probrat se specialistou složení nového balíčku.

Kde mám napsat oslovení na vitamínech?

Oslovení na balíček vitamínů nám napište do Poznámky při vyplňování osobních údajů o objednávce. Naleznete tam vyhrazenou sekci. Můžete napsat i věnování, které přidáme na balíček.

Kde mám zadat slevový kód?

Pokud máte slevový kód, můžete ho zadat buďto v prvním kroku v košíku (pod součtem položek a na stránce před vyplňováním vašich údajů) nebo v poslední kolonce v objednávkovém formuláři z dotazníku. V obou případech kolonku naleznete popsanou.

Kde uplatním dárkový poukaz?

Dárkový poukaz uplatníte na emailu [email protected]. Jeden z našich specialistů se s vámi spojí - probere s vámi vhodné složení a vše za vás vyřídí.

Mohu objednat vitamíny pro celou rodinu, nebo více balíčků?

Ano můžete. Momentálně můžete buď vytvořit více jednotlivých objednávek (poštovné zdarma, neplatíte nic navíc), nebo všechny vitamíny objednat najednou a v poznámce objednávky nám napsat pro koho jaké vitamíny jsou. Např. Pro Pavla: Vitamín C, B komplex, Zinek, Hořčík; Pro Verču: Multivitamín, B komplex, Kolagen, Koenzym Q10.

Mohu objednat dárkový poukaz na vitamíny na míru nebo krevní testy?

Ano můžete. V patičce webu (úplně dole) naleznete odkaz na stránku dárkové poukazy, kde poukaz můžete zakoupit.

Mohu objednat více balíčků pro firmu či zaměstnance?

Nabídku pro firmy naleznete v patičce webu. V případě dotazů nám napište na [email protected] nebo zavolejte na 604 966 486 váš požadavek.

O konzultaci:

Jak funguje dotazník?

V dotazníku nám odpovíte na otázky ohledně životního stylu. Doporučení vychází z vašich odpovědí a naší databáze vědeckého výzkumu. Doporučení má na starost náš chytrý algoritmus. Zabere 3 až 5 minut a bohatě stačí na zjištění nedostatku vitamínů a minerálů v těle. Více o tom, jak funguje dotazník naleznete na stránce O konzultaci.

Kdo mi dá doporučení, pokud mám zdravotní problémy?

Pokud máte nějaké zdravotní problémy, užíváte léky, nebo máte nějaké alergie, které nejsou v naší databázi v dotazníku, vezme si vás na starost jeden z našich specialistů. Podle daných problémů vám doporučí vitamíny na míru. Zákonem stanovené důležité upozornění: Konzultace a doporučení ze strany Mujvit jsou pouze pro informační účely a nejsou určena, a ani by neměla být vykládána jako náhrada za radu, diagnózu nebo ošetření od kvalifikovaného zdravotnického personálu. Pokud máte jakékoliv zdravotní potíže, poraďte se s vaším lékařem.

Jak fungují krevní testy?

Doporučení na základě krevních testů zabere několik dní. Cena krevních testů na vitamíny a minerály je 2 990 Kč. Na rozboru krevních testů spolupracujeme s laboratořemi SYNLAB. Všechny informace o krevních testech naleznete na stránce O konzultaci.

O objednávce a doručení:

Za jak dlouho mi bude balíček doručen?

Balíčky vyrábíme a předáváme dopravci stejný nebo následující pracovní den po zaplacení objednávky. Balíček vám tedy přijde od 2 do 5 dní po zaplacení.

Kde a jak odesíláme?

Odesíláme po celé České republice. Můžete si vybrat, buď balíček do ruky na vaší adresu, nebo na výdejní místa Zásilkovny.

Jaká je minimální výše objednávky?

Balíčky vyrábíme od 449,- Kč.

Kolik stojí poštovné?

Poštovné je po celé ČR zdarma.

Mohu objednat na dobírku?

Přijímáme pouze platby předem. Možnost Kartou (Visa, Mastercard, Apple pay), expresní bankovní převod (většina českých bank) nebo bankovní převod. Hlavním důvodem je výroba každého balíčku na míru se jménem. Na všechny objednávky platí Garance kvality - pokud nebudete spokojeni, vrátíme vám peníze.

Mohu objednávku stornovat?

Ano, můžete nám kdykoliv napsat a objednávku stornujeme. Pokud objednávku nezaplatíte do splatnosti a nenapíšete nám, objednávka se automaticky stornuje. V případě, že jste již objednávku zaplatili a byla odeslána, napište nám na email [email protected] a společně vše vyřešíme.

Odesíláte i mimo ČR?

Momentálně vyrábíme a odesíláme vitamínové balíčky pouze po České republice.

O mém balíčku:

Kde naleznu odkaz na doplnění zásob?

Odkaz naleznete na zadní straně krabičky s vitamíny nebo na přiložené brožuře - stačí naskenovat QR kód. Na odkaz se také můžete dostat v patičce webu (úplně dole) v sekci Mujvit - naleznete tam odkaz "Doplnit zásoby". Na stránku se také můžete dostat zadáním přesné adresy do prohlížeče - www.mujvit.cz/doplnit-zasoby

Mohu do svého balíčku přidat věci, které mi nejsou doporučeny?

Ano, svůj balíček si můžete libovolně upravovat podle svých priorit.

Mohu změnit položky v mém balíčku pro další objednávku?

Ano, stačí si při další objednávce objednat jiné vitamíny.

Mohu dostávat automatickou fakturu každý měsíc na mé vitamíny?

Ano. S prvním balíčkem vám přijde QR kód, pomocí kterého se budete moct přihlásit k automatické objednávce za lepší cenu každých 30 dní. Je to nejjednodušší způsob doplnění zásob bez závazků. Jen vám přijde každý měsíc faktura a odkaz na zaplacení. Nemusíte se o nic starat. Vše můžete kdykoliv zrušit.

Obecné dotazy k balíčku:

Jak mám skladovat vitamíny?

Doporučujeme vitamíny skladovat v suchu při teplotě od 0 do 25 °C. Vitamíny chraňte před mrazem a přímým slunečním zářením. Nadměrné vystavení vitamínů teplu je může negativně ovlivnit.

Kdy mám užívat vitamíny?

Všechny naše výrobky jsou vytvářeny s ohledem na optimální absorpci. Obecně doporučujeme, abyste naše vitamíny užívali společně s jídlem nebo po jídle, jako je snídaně nebo oběd. Jídlo by mělo být komplexní a obsahovat bílkoviny, sacharidy i tuky. Je to z důvodu, že každý vitamíny se váže na něco jiného. Některé vitamíny jsou rozpustné ve vodě a některé v tucích. Také nezapomeňte vitamíny pořádně zapít vodou.

Jaká je trvanlivost vitamínů?

Vitamíny doporučujeme spotřebovat do šesti měsíců od vyrobení balíčku. Přesná minimální trvanlivost je uvedena vždy na spodní straně balíčku.

Jak poznám, které doplňky jsou pro mě nejlepší?

Udělejte si u nás konzultaci a zjistěte, jaké doplňky pro vás doporučujeme. Vaše doporučení následně můžete probrat se specialistou.

Od kolika můžu užívat vitamíny?

Vitamíny se užívají od narození. U vitamínů Mujvit od 11 do 14 doporučujeme probrat vše s rodiči, zejména kvůli možné neznalosti užívání léků a jejich případným negativním interakcím s vitamíny. Pod 10 let vitamíny nedoporučujeme a je lepší zvolit jiný produkt v nastaveném dávkování pro děti do 10 let.

Jsou vaše balíčky ekologické?

Naše balení je plně recyklovatelné. Vše je vyrobené na míru pro každého zákazníka, s ničím neplýtváme a každý sáček reálně pomůže, ať už ušetřit čas nebo podpořit zdraví. Hlavní krabice je vyrobena z papíru a slepena ekologickým lepidlem. Hlavní krabici recyklujte do papíru. Sáčky jsou vyrobeny z polypropylenu (PP), které je důležité recyklovat do plastu. Můžete využít také našeho Eko-programu. Více informací naleznete na stránce Udržitelnost.

Může užívání doplňků stravy nahradit kvalitní různorodou stravu?

Jak název napovídá, potravinové doplňky jsou určeny pouze k „doplnění“ stravy lidí a nenahrazují zdravé potraviny. Každý by se měl snažit jíst co nejrůznější a nejvyváženější stravu a doplňky využívat pouze k doplnění mezer ze stravy.

O vitamínech a výrobě:

Odkud pochází naše vitamíny?

Naše dodavatele vitamínových doplňků si pečlivě vybíráme. Všichni dodavatelé jsou z České republiky nebo ze Slovenska. Dodavatelé mají certifikáty nejvyšší kvality - jako např. ISO a IFS a pravidelně provádějí laboratorní testy. Tento přístup zajišťuje, že naše produkty splňují náročné specifikace nejvyšší kvality a že jsou bezpečné. Více informací naleznete na stránce Kvalita.

Jak vyrábíme balíčky?

Balíčky vyrábíme v čistých hygienických prostorách pomocí farmaceutického vybavení. Každé balení vyrábí a kontroluje přidělená osoba. Naše výroba je pod dozorem Státní zemědělské a potravinářské inspekce.

Kde vyrábíme balíčky?

Balíčky vyrábíme v laboratoři, která splňuje všechny nejnovější hygienické podmínky a řídí se systémem HACCP. Laboratoř je kontrolovaná SZPI (Státní zemědělská a potravinářská inspekce). Pro úplnou představu, naše provozovna i sídlo se nachází ve zdravotnickém OTE centru v bývalé zubní laboratoři na adrese Sokolovská 1224/30, 70800 Ostrava – Poruba.

Mohu si objednat doplňky stravy bez lékařského předpisu?

Ano, doplňky stravy jsou volně k dispozici na prodej na přepážce v lékárnách nebo online a nevyžadují lékařský předpis. Je však důležité konzultovat užívání doplňků stravy u svého lékaře obzvlášť při těhotenství, když jdete na operaci, máte potíže se srdcem, vysoký krevní tlak nebo jakékoliv další zdravotní problémy.

Alergie a vegetariánství/veganství:

Kde mohu zjistit, zda vitamín obsahuje věci, na které jsem alergický?

Pokud kliknete na některý z našich produktů a přejdete na produktovou stránku a zobrazíte si etiketu produktu. Podíváte se, zda daný doplněk obsahuje nějakou složku, na kterou máte alergii.

Jsou vaše vitamíny vhodné pro vegetariány/vegany?

Mnoho z našich vitamínů je veganských/vegetariánských, vždy u každého produktu máte zelené označení, zda je veganský/vegetariánský.

Reklamace a vrácení:

Co mám dělat, když nejsem spokojený s objednávkou?

Stojíme si za svým produktem, a pokud vám nevyhovuje z jakéhokoliv důvodu, dejte nám vědět a my vám vrátíme peníze v plné výši, žádné dotazy. Pokud máte jiné problémy s objednávkou, kontaktujte nás na [email protected], řekněte nám, co se stalo, a my uděláme vše, co je v našich silách, abychom vám pomohli.

Nenašli jste odpověd na svoji otázku?

+420 604 966 486

Neváhejte nám napsat nebo zavolat a my vám odpovíme jak nejrychleji to jen půjde. Jsme tu pro vás!

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zásady zpracování osobních údajů